top of page

Meraklı Kiralıkçılar ! 20.Bölüm Röpartajı...Buyursunlar🎈


Bu haftaki röportajımızı @hazelergu ile birlikte gerçekleştirdik. Siz de bizi takip edip, bir daha ki röportajımıza dahil olma şansı yakalayın!

1. * 20. bölümün ilk sahnesinde İz Ömer flashback olmuştu.. İz "ben gidiyorum" dediğinde temelli gideceğini düşünmüş müydün?

- Kesinlikle hayır, iz dizideki güçlü karakterlerden bir tanesiydi. Bu kadar çabuk pes edeceğini düşünmemiştim zaten.

2. * Defne ile Ömer barıştıktan sonra Defne eve gitmeseydi nasıl sahneler izlemek isterdin?

- Ben Defne ile Ömer'in konuşmalarını istiyorum. Ama gerçek bir konuşma iki sevgili gibi. O yüzden beraber battaniyenin altında oturup, birbirlerine sarılarak onları hiçbir gücün ayırmayacağını falan söylemelerini isterdim.

3. * Ömer ile Sinan kavgalıyken Koray'ın Sinan'ı seçmesini

doğru

buldun mu?

-Ben Sinan'ı seçmesini istemiştim zaten. Çünkü Koray'ın ilk tanıştığı kişi Sinan, yakın arkadaşı ve Koray Sinan sayesinde Ömer'le tanıştı. Zaten Ömer çizimini konuşturabilen ender tasarımcılardan, iş kurması zor olmayacaktı onun için.

4. *Ömer Defnelerde kaldığında neler yapmalarını isterdin?

-Ben evi temizlemelerini isterdim. Kabul ediyorum saçma bir düşünce. Neden ev temizlensin ama kabul edin komik olurdu. Ne bileyim Ömer iplikçi ve ev temizliği Bide Türkancığımın memlekete gitmeyip son anda Ömer ile Defneyi basmasını isterdim, o da komik olurdu.

5. *Ömer ertesi gün telefonla konuştuğunda ve Defne her şeyi yanlış anladığında aşırı derecede çıldırmıştı. Defnenin yerinde olsaydın nasıl davranırdın?

-Ben Defne gibi içime atan bir kız değilim. Hemen gider kiminle konuştun derdim. Sorardım kısacası. Ayrıca Defne'nin kendine güven sorunu var o yüzden o kadar çıldırdı.

6. * Sude'nin Sinan'a sürekli ilgi göstermesinden rahatsız oldun mu?

-O neydi öyle, o kadar iticiydi ki. O kadar bağımlılık hem karşıdakine hem sana zarar verir. Zaten sonunda Sudeye olanda bu oldu. Zarar aldı, aşka inanmamayı seçti.

7. * Ömer'in Yasemin'i kovduktan sonra tekrar şirkete geleceğini düşündün mü?

-Beklemiyordum, çünkü ben İso/Yaso ilişkisini destekleyenlerdendim.( ne kadar uzun bir kelime) Sinan olduğu için geri döndü zaten.

8. * Defne'nin Passionis için değil de Ömer için yardım etmesini doğru buldun mu? Defne şirketine sadık mı kalmalıydı?

-Sertten geldi. Passionis Defne için Ömer ile güzel. Ömer olmadan Passionis onun için renksiz bir yer. (Sinan'cıkımı ayırıyorum, Defne ile iyi bir arkadaşlıkları var) Defne kalbinden geçeni yapan biri o yüzden kalbinden geçen kişi de Ömer, ona yardım etti. Zaten her şeyini kaybeden Ömer, Defneyi de kaybetseydi ayakta duramazdı.

9. * İz'in Ömer'e gitmeden önce verdiği bilet seni korkuttu mu? Ömer'in İz'le gitmesi ihtimalini düşündün mü?

-Düşünmedim değil. Özellikle defneye kızdığı anlarda. Böyle o bilet bir yerden fırtlayacak ama hadi bakalım modundaydım. (Kesinlikle o bileti saçma buluyorum).

10. * Ömer Defneye evlenme teklifi ettiğinde cevabın ne olduğunu düşündün?

-Biz bütün hafta okuldaki kiralık aşk kurulu olarak bunu tartıştık ama kimse "evet' diyeceğini düşünmemişti zaten. Benim dediğim gibi çıktı, sonra söyleyeceğim cevabı aldı Ömer beycikimiz.


Bunlara da göz atın!
Bizi Takip Edin!
  • Twitter Clean
bottom of page